DJECIJA IGRA SA METODIKOM !!!
U pedagoškoj teoriji pod principima nastave, odnosno didaktičkim principima, podrazumjevamo osnovne smjernice i izuzetno važna pravila kojima se rukovodimo u organizaciji i izvođenju nastave.
To su ooći zahtjevi kojih se obavezno moraju pridržavati stručnjaci, vježbači i sportisti u realizaciji nastavnog procesa na putu ka ostvarenju nastavnih ciljeva.Zakonitosti tjelesnog i zdravstvenog odgoja, također se odražavaju u nizu principa koji imaju različitu snagu i dijaspazon primjenjivosti.
Neki od njih su općeg karaktera - (opći ili osnovni principi), drugi održavaju metodičke zakonitosti (metodički principi) ili samo specifične zakonitosti pojedinih oblika i usmjerenja tjelesnog i zdravstvenog odgoja (principi sportskog treninga).
Svaki princip ima određenu vrijednost, ali ona dolazi do izražaja samo onda kada se bilo koji princip primjenjuje zajedno s ostalim principima.
Dakle, pojedini principi nisu samostalni, nego su međusobno uslovljeni i ograničeni.
Principa nastave ima više, ali sljedeci principi najbolje odražavaju specifičnost tjelesnog i zdravstvenog odgoja (TIZO)
PRINCIP OČIGLEDNOSTI I SVJESNE AKTIVNOSTI
PRINCIP PRIMJERENOSTI I PRIMJENJIVOSTI
PRINCIP ZDRAVSTVENO - VASPITNE USMJERENOSTI
PRINCIP POSTUPNOSTI I SISTEMATICNOSTI
PRINCIP SVESTRANOSTI I HARMONIČNOG RAZVOJA
PRINCIP RAZNOVRSNOSTI I JASNOĆE
PRINCIP TRAJNOSTI I PROGRESIJE
PRINCIP ZABAVE I RAZONODE
PRINCIP INDIVIDUALIZACIJE
PRINCIP JEDNOSTAVNOG DJELOVANJA
0 komentari:
Objavi komentar